Laskutus

Täältä löydät laskutiedot ja maksuohjeet. Tutustu alempana olevaan Usein kysytyt kysymykset -osioon, johon olemme koonneet tavallisimpia laskuihin liittyviä kysymyksiä.

 

Voit myös ottaa meihin yhteyttä chat-palvelumme kautta avaamalla oikeasta alareunasta löytyvän ”Keskustele meidän kanssa” – ikkunan.

Usein kysytyt kysymykset laskutuksesta

Miten otan e-laskun käyttööni?

E-laskun saat käyttöösi kirjautumalla verkkopankkiisi. Aktivoi e-lasku valitsemalla laskuttajaksi Sector Alarm Oy ja antamalla asiakasnumerosi sekä henkilötunnuksesi.

Kuinka maksan laskun?

Voit valita paperilaskun, e-laskun- tai sähköpostilaskun välillä. Suosittelemme sähköistä laskua ympäristösyistä. Näin vältät myös viiden euron suuruisen laskutuslisän.

 

Valittavanasi on myös kuukausittainen, neljännesvuosittainen, puolivuosittainen tai vuosittainen veloitus.

 

Maksutiedot löytyvät ensimmäisen sivun keskiosasta. Laskun saaja on Sector Alarm Oy. Voit halutessasi käyttää laskun lopusta löytyvää viivakoodia, mikäli maksat laskun verkkopankin skannaustoiminnolla.

 

Maksupalvelu soveltuu satunnaisten laskujen maksamiseen, jos käytössäsi ei ole verkkopankkia. Maksupalvelukuoressa voit jättää laskusi tiedoilla täytetyn tilisiirtolomakkeen valtion postin laatikkoon, joiden avulla pankki maksaa laskusi. Lisätietoja Maksupalvelusta saat omasta pankistasi tai Sector Alarm asiakaspalvelusta.

 

Lisätietoja saat Maksutavat-sivultamme.

Mikä on laskutusosoite tavarantoimittajille?

Lähetättehän laskunne verkkolaskuna. Verkkolaskutusosoitteemme on:

 

Sector Alarm Oy
Verkkolaskutusosoite: 003706677610
OVT-tunnus: 003706677610
Y-tunnus: 0667761-0
Operaattori: Basware
Operaattoritunnus: BAWCFI22

 

Jos teillä ei ole verkkolaskutusmahdollisuutta, voitte lähettää laskut sähköpostitse osoitteeseen ostolaskut@sectoralarm.fi

Voinko valita pidemmän laskutusvälin?

Onnistuu! Voimme lähettää laskun myös 3 kk, 6 kk tai 12 kk välein. Ilmoita asiasta asiakaspaveluumme numeroon 0207 345 000 ja muutamme laskutusväliä.

Mistä tiedän, onko e-laskuni aktiivinen?

Paras tapa tarkistaa, onko verkkolaskusi aktiivinen, on ottaa yhteyttä pankkiisi. Jos verkkolaskun aktivoinnista on kulunut 7–8 päivää, voit ottaa yhteyttä meihin chatin kautta, ja tarkistamme asian.

Voiko laskun päivämäärää muuttaa?

Muuttaaksesi tulevien laskujen eräpäivää lähetä sähköpostia tällä lomakkeella.

Mitä tietoja lasku sisältää?

Laskulla on eritelty asennetut tuotteet sekä kuukausittainen palvelumaksu. Myös paperilaskun laskutuslisä on eroteltu omalle rivilleen. Laskuerittelyn lopussa näkyy asennettujen tuotteiden laskutettu työn osuus.

Milloin lasku erääntyy?

Laskun eräpäivä löytyy yhdessä muiden maksutietojen kanssa ensimmäisen sivun keskellä sijaitsevalta harmaalla värillä korostetulta alueelta.

Mistä löydän asiakasnumeroni laskusta?

Asiakasnumero, johon lasku liittyy, löytyy laskun ensimmäisen sivun keskeltä.

Miksi Sector Alarmin lasku tuli osoitteesta system@billogram.com?

Otimme elokuussa 2022 käyttöön Billogram -laskutusjärjestelmän, ja Sector Alarmin laskut tulevat osoitteesta system@billogram.com.