Uusille asiakkaille

Kiitos, että valitsit Sector Alarmin kodin hälytysjärjestelmän!

 

Haluamme tehdä asiat sinulle mahdollisimman helpoiksi uutena Sector Alarmin asiakkaana, joten olemme koonneet tälle sivulle vinkkejä asiakkuutesi ensimmäisissä vaiheissa. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme tai tarkista usein kysytyt kysymykset, mikäli sinulla on kysyttävää uudesta hälytysjärjestelmästäsi.

Asiakaspalvelumme auttaa

Asiakaspalvelumme auttaa

Mikäli et löydä vastauksia kysymyksiisi Usein kysytyistä kysymyksistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta napsauttamalla sivun oikeassa alakulmassa olevaa Keskustele kanssamme -nappia. Voit myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai soittamalla.

Palvelemme maanantaista perjantaihin klo 8-18.

Laskutus

Löydät kaikki laskusi Omat sivut -sivuilla. Voit valita itsellesi sopivimman laskutustavan: paperilasku, sähköpostilasku tai e-lasku. Ensimmäinen lasku lähetetään aina postitse paperisena.

 

E-laskun saat käyttöösi kirjautumalla verkkopankkiisi. Aktivoi e-lasku valitsemalla laskuttajaksi Sector Alarm Oy ja antamalla asiakasnumerosi sekä henkilötunnuksesi. Lisäksi tarvitset e-laskusopimusta tehdessäsi asiakasnumeron, joka löytyy laskusta osoitteesi alapuolelta.

 

Jos haluat sähköpostilaskun käyttöön, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai soittamalla. Sector Alarmin laskut tulevat sähköpostiisi osoitteesta system@billogram.com.

Asiakaspalvelumme auttaa
Sector Alarm -sovellus

Sector Alarm -sovellus

Ota kaikki hyöty irti hälytysjärjestelmästäsi Sector Alarm -sovelluksen avulla. Luotuasi tilin Omat sivut -sivuilla, voit hallita hälytysjärjestelmääsi puhelimellasi!

Luo tili Omat sivut -sivuilla

Muokkaa tietojasi: käyttäjänimi, salasana, sähköposti yms.

Katso videokameroiden ja kameratunnistimen ottamia kuvia

Yhteyshenkilöt ja turvasanojen tärkeys

Turvasanat ja hälytysjärjestelmän varayhteyshenkilöt ovat tärkeitä ominaisuuksia hälytysjärjestelmänne valvonnan kannalta.

Turvasana tulisi olla tiedossa kaikilla yhteyshenkilöillä

Pidä yhteyshenkilölista aina ajan tasalla

Yhteyshenkilöiden päivittäminen

Yhteyshenkilöt ja turvasanojen tärkeys
Vältä väärät hälytykset

Vääriä hälytyksiä ei tarvitse pelätä, mutta voit kuitenkin vähentää niitä 9 helpon vinkin avulla.

Lue lisää Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Miten saan Bonusta?

S-ryhmän asiakasomistajana voit saada Bonusta palvelun kuukausihinnasta. Kun olet tehnyt hälytyspalvelusopimuksen ja hälytysjärjestelmä on asennettu kotiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita jäsen-/asiointinumerosi. Jäsen-/asiointinumeron löydät S-Etukortistasi. Bonus alkaa kertyä ilmoitushetkeä seuraavasta laskusta lähtien.

 

Bonus kertyy oman osuuskauppasi bonustaulukon mukaan hälytyspalvelun koko kuukausimaksusta. Hälytysjärjestelmän ja lisälaitteiden hankintahinnasta, mahdollisten maksullisten lisäpalveluiden hinnasta tai yritysasiakkaiden palveluista ei kerry Bonusta. Lue lisää bonussäännöistä.

 

Antamalla jäsen-/asiointinumerosi meille hyväksyt, että tieto Sector Alarmin asiakkuudesta ja kuukausimaksun suuruudesta välitetään S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin Bonuksen laskemista ja maksamista varten. Lisätietoa S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteristä: s-kanava.fi tai puhelimitse asiakasomistajapalvelusta ma–pe 8–20, p. 010 76 5858 (0,084 €/min). 

 

Bonuksesta ja sen kertymisestä löydät lisätietoa S-kanavalta.

Kuinka pitkä sitoutumisaika/irtisanomisaika sopimuksessani on?

Sopimuksen sitoutumisaika/irtisanomisaika voi vaihdella sen mukaan, miten sopimus on muotoiltu ja milloin se on solmittu. Jos sinulla on kysyttävää sopimuksestasi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0207 345 000.

Nykyään tilattavien hälytysjärjestelmien sopimuksissa on kolmen kuukauden irtisanomisaika, mutta ei määräaikaista sitoutumisaikaa.

Miten tilaukseni päättymispäivä lasketaan?

Irtisanomisaika alkaa seuraavan palvelukuukauden 1. päivästä sen jälkeen, kun ilmoitus on annettu. Palvelukuukausi alkaa järjestelmän käyttöönottopäivästä.

Kuinka pitkään tarkastuskäyntiä voi varautua odottamaan?

Sector Alarmin vartijakäyntien yhteistyökumppanit tekevät tarkastuskäynnit niin pian kuin mahdollista. On tärkeää huomata, että vartijoilla ei ole poliisin oikeuksia ja heidän on noudatettava liikennesääntöjä. Tarkastuskäyntien nopeuttamiseksi sinun on hyvä huolehtia siitä, että Sector Alarmilla on aina ajantasaiset yhteystietosi.

Mikä vartiointiliike tekee tarkistuskäynnit?

Sector Alarm tekee yhteistyötä Securitas Oy:n ja muutamien paikallisten vartiointiliikkeiden kanssa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin saat lisätietoja siitä, mikä vartiointiliike tekee tarkastuskäynnit juuri sinun luoksesi.

Omistanko kotihälytysjärjestelmäni?

Nykyään Sector Alarmin kanssa tehtävien sopimusten mukaan laitteisto on sinulla vuokralla etkä voi hankkia hälytysjärjestelmää omaksesi. Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin kerromme asiasta tarkemmin.

Kuinka pitkä sitova määräaika sopimuksessa on?

Yksityisasiakkaana sopimuksellasi ei ole sitovaa määräaikaa, vaan irtisanomisaika on 3 kk laskettuna seuraavan palvelukuukauden 1. päivästä ilmoituksesi jälkeen. Palvelukuukausi alkaa järjestelmän käyttöönottopäivästä. Yritysasiakkailla on vuoden määräaikaisuus, jonka jälkeen noudatetaan kolmen laskutuskuukauden irtisanomisaikaa.

Mitä avaimilleni tapahtuu tilauksen päättymisen jälkeen?

Jos olet luovuttanut avaimet Sector Alarmille, niitä ei palauteta sopimuksen päättyessä, vaan me toimitamme avaimet turvatuhottaviksi.

Mitä teen, jos haluan irtisanoa sopimukseni muuton vuoksi?

Voit irtisanoa sopimuksesi, mutta sinun on silti tehtävä muuttoa koskeva ilmoitus asiakaspalveluumme. Teemme tämän jälkeen toiveidesi mukaiset järjestelyt.

Voinko ottaa hälytysjärjestelmän mukaani muuton yhteydessä?

Suosittelemme, että jätät hälytysjärjestelmäsi vanhaan kotiisi, sillä tarjoamme useita alennuksia nykyisille asiakkaille, jotka haluavat asentaa hälytysjärjestelmän uuteen kotiinsa.

 

Tutustu muuttotarjouksiimme.

Mitä tapahtuu kotihälyttimelleni, jos muutan?

Haluamme, että olosi on yhtä turvallinen uudessa kodissasi, ja olemme siksi tehneet muuttamisesta erittäin helppoa. Asennamme uuteen kotiisi uuden hälytysjärjestelmän. Vanhan kotisi hälytyssopimus on mahdollista siirtää uudelle asukkaalle.

 

Jos sinulla on kysyttävää muuttoon liittyvistä asioista ja palveluista, tutustu muuttoa koskevaan sivuumme.