Uusille asiakkaille

Kiitos, että valitsit Sector Alarmin kodin hälytysjärjestelmän!

 

Haluamme tehdä asiat sinulle mahdollisimman helpoiksi uutena Sector Alarmin asiakkaana, joten olemme koonneet tälle sivulle vinkkejä asiakkuutesi ensimmäisissä vaiheissa. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme tai tarkista usein kysytyt kysymykset, mikäli sinulla on kysyttävää uudesta hälytysjärjestelmästäsi.

Asiakaspalvelumme auttaa

Mikäli et löydä vastauksia kysymyksiisi Usein kysytyistä kysymyksistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta napsauttamalla sivun oikeassa alakulmassa olevaa Keskustele kanssamme -nappia. Voit myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai soittamalla.

check mark

Palvelemme maanantaista perjantaihin klo 8-18.

Laskutus

Löydät kaikki laskusi Omat sivut -sivuilla. Voit valita itsellesi sopivimman laskutustavan: paperilasku, sähköpostilasku tai e-lasku.

 

Ensimmäinen lasku lähetetään aina postitse paperisena. Tilatessasi e-laskun valitse verkkopankistasi laskuttajaksi Sector Alarm Oy/PayEx ja laskutusaiheeksi Turvallisuuspalvelut kodit. Lisäksi tarvitset e-laskusopimusta tehdessäsi asiakasnumeron, joka löytyy laskun yläreunasta oikealta. Jos haluat sähköpostilaskun käyttöön, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai soittamalla.

Sector Alarm -sovellus

Ota kaikki hyöty irti hälytysjärjestelmästäsi Sector Alarm -sovelluksen avulla. Luotuasi tilin Omat sivut -sivuilla, voit hallita hälytysjärjestelmääsi puhelimellasi!

check mark

Luo tili Omat sivut -sivuilla

check mark

Muokkaa tietojasi: käyttäjänimi, salasana, sähköposti yms.

check mark

Katso videokameroiden ja kameratunnistimen ottamia kuvia

Yhteyshenkilöt ja turvasanojen tärkeys

Turvasanat ja hälytysjärjestelmän varayhteyshenkilöt ovat tärkeitä ominaisuuksia hälytysjärjestelmänne valvonnan kannalta.

check mark

Turvasana tulisi olla tiedossa kaikilla yhteyshenkilöillä

check mark

Pidä yhteyshenkilölista aina ajan tasalla

check mark

Yhteyshenkilöiden päivittäminen

Usein kysytyt kysymykset

Kuinka pitkä sitoutumisaika/irtisanomisaika sopimuksessani on?

Sopimuksen sitoutumisaika/irtisanomisaika voi vaihdella sen mukaan, miten sopimus on muotoiltu ja milloin se on solmittu. Jos sinulla on kysyttävää sopimuksestasi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0207 345 000.

Nykyään tilattavien hälytysjärjestelmien sopimuksissa on kolmen kuukauden irtisanomisaika, mutta ei määräaikaista sitoutumisaikaa.

Kuinka pitkään tarkastuskäyntiä voi varautua odottamaan?

Sector Alarmin vartijakäyntien yhteistyökumppanit tekevät tarkastuskäynnit niin pian kuin mahdollista. On tärkeää huomata, että vartijoilla ei ole poliisin oikeuksia ja heidän on noudatettava liikennesääntöjä. Tarkastuskäyntien nopeuttamiseksi sinun on hyvä huolehtia siitä, että Sector Alarmilla on aina ajantasaiset yhteystietosi.

Mikä vartiointiliike tekee tarkistuskäynnit?

Sector Alarm tekee yhteistyötä Securitas Oy:n ja muutamien paikallisten vartiointiliikkeiden kanssa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin saat lisätietoja siitä, mikä vartiointiliike tekee tarkastuskäynnit juuri sinun luoksesi.

Mitä avaimelleni tapahtuu, jos irtisanon sopimukseni Sector Alarmin kanssa?

Jos olet luovuttanut avaimet Sector Alarmille, luovuttamiasi avaimia ei palauteta sopimuksen päättyessä, vaan toimitamme avaimet hävitettäviksi.

Olen muuttamassa, mitä hälytysjärjestelmälleni tapahtuu?

Olemme tehneet muuttamisen sinulle helpoksi. Muuttaessasi tarjoamme uuden hälytyslaitteiston uuteen kotiisi ja samalla voit jättää nykyiset laitteesi edelliseen asuntoosi muuttaville uusille asukkaille ilman kustannuksia. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin sinua autetaan kaikissa muuttoon liittyvissä kysymyksissä.

Omistanko kotihälytysjärjestelmäni?

Nykyään Sector Alarmin kanssa tehtävien sopimusten mukaan laitteisto on sinulla vuokralla etkä voi hankkia hälytysjärjestelmää omaksesi. Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin kerromme asiasta tarkemmin.

Miten saan Bonusta?

S-ryhmän asiakasomistajana voit saada Bonusta palvelun kuukausihinnasta. Kun olet tehnyt hälytyspalvelusopimuksen ja hälytysjärjestelmä on asennettu kotiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita jäsen-/asiointinumerosi. Jäsen-/asiointinumeron löydät S-Etukortistasi. Bonus alkaa kertyä ilmoitushetkeä seuraavasta laskusta lähtien.

 

Bonus kertyy oman osuuskauppasi bonustaulukon mukaan hälytyspalvelun koko kuukausimaksusta. Hälytysjärjestelmän ja lisälaitteiden hankintahinnasta, mahdollisten maksullisten lisäpalveluiden hinnasta tai yritysasiakkaiden palveluista ei kerry Bonusta. Lue lisää bonussäännöistä.

 

Antamalla jäsen-/asiointinumerosi meille hyväksyt, että tieto Sector Alarmin asiakkuudesta ja kuukausimaksun suuruudesta välitetään S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin Bonuksen laskemista ja maksamista varten. Lisätietoa S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteristä: s-kanava.fi tai puhelimitse asiakasomistajapalvelusta ma–pe 8–20, p. 010 76 5858 (0,084 €/min). 

 

Bonuksesta ja sen kertymisestä löydät lisätietoa S-kanavalta.