Asiakaspalvelua kotien turvaamiseksi

Asiakaslähtöisyys on yksi Sector Alarmin arvoista ja toteutamme sitä kaikissa tehtävissämme. Asiakaspalvelun työntekijöillä on ainutlaatuinen mahdollisuus saada ensikäden palautetta suoraan asiakkailtamme. Meillä on aito halu auttaa asiakkaitamme ja ratkaista heidän ongelmansa ja tällä tavoin kehittää pitkiä asiakassuhteita. 

 

Koska työskentelemme tavoitteellisesti, mittaamme asiakastyytyväisyyttämme jatkuvasti. Asiakaspalvelukeskuksemme loistavat palautteet ovat ylpeyden aiheemme koko yritykselle.

 

Asiakaspalvelukeskuksemme sijaitsee Espanjassa. Palvelemme suomalaisia asiakkaita ja teemme työtä arkipäivisin. Työyhteisö on kansainvälinen, sillä myös muiden maiden asiakaspalvelukeskukset sijaitsevat samassa toimistossa. Uusien työntekijöiden palkallinen perehdytys kestää neljä viikkoa ja se järjestetään englannin kielellä yhdessä muiden maiden kanssa. 

 

Asiakaspalvelussamme työskennellään puhelinvaihteessa, asennuksen aikataulujen koordinoinnissa, laskutuksessa ja asiakkuussuhteiden parissa. Osaavat ja ammattitaitoiset kollegat auttavat toisiaan ja varmistavat yhdessä, että jokaisella on mahdollisuus onnistua työssään. Työtyytyväisyyskyselyn tulokset asiakaspalvelussamme ovat huippuluokkaa ja työntekijämme viihtyvät erinomaisesti.

Kansainvälinen työyhteisö Espanjan auringon alla

Katso video Katso video

Lue millaista työ asiakaspalvelukeskuksessamme on

Sector Alarm asiakaspalvelun Tiina Okkonen

Tärkein onnistumisen mittari: 99% tyytyväisiä asiakkaita

Sector Alarmin toiminnan tärkein tavoite on huolehtia asiakkaiden turvallisuudesta. Aivan yhtä tärkeää on tehdä se niin, että asiakas voi joka hetki olla tyytyväinen palveluun. Asiakastyytyväisyyttä mitataan jokaisella kohtaamisella, satoja kertoja päivässä, kertoo esimies Tiina Okkonen.

Sector Alarm asiakaspalvelun Robert Kattan

"Positiivista on ollut huomata, miten tärkeää hyvä asiakaspalvelu on Sector Alarmille."

Kun Sector Alarmin asiakaspalvelukeskukseen perustettiin tiimi palvelemaan suomalaisia asiakkaita, oli Robert ensimmäisten tulijoiden joukossa. Nyt koko perhe asuu Fuengirolan auringon alla ja käytännön asiakaspalvelutyö on vaihtunut vastuullisiin esimiestehtäviin.

Sector Alarm asiakaspalvelun esimies Jetta Joensuu

Hyvää asennetta ja tiimityöskentelytaitoja

"Kärsivällisyys, kyky reagoida ja mukautua nopeasti muuttuvissa tilanteissa ovat edellytyksenä asiakaspalvelussa työskentelylle. Arvostan työntekijöissämme hyvää asennetta ja tiimityöskentelytaitoja. Jokaisen asiakaskohtaamisemme aikana lunastamme lupauksen laadukkaasta palvelustamme ja se vaatii hyviä vuorovaikutustaitoja!"

 

Jetta Joensuu, asiakaspalvelun tiimiesimies

Asiakaspalvelussa jokainen työpäivä on erilainen

Asiakaspalvelutiimimme Sector Alarmin asiakaspalvelukeskuksessa suhtautuvat työhönsä intohimoisesti ja heitä joita yhdistää aito halu auttaa.

 

Vastaamme asiakkaiden puheluihin, sähköposteihin ja chatin kautta tuleviin yhteydenottoihin ja jokainen työpäivä on erilainen. Teemme työtä tiiminä ja varmistamme yhdessä, että töihin on aina mukavaa tulla ja jokainen yksilö saa olla oma persoonansa. 

 

Laadimme tavoitteet yhdessä tiimin kanssa ja teemme yhdessä töitä niiden saavuttamiseksi. Avoin, kannustava ja positiivinen työympäristömme on täynnä mahdollisuuksia onnistumiseen!

 

Sector Alarm asiakaspalvelun työntekijä puhelimessa
Sector Alarm asiakaspalvelun työntekijöitä viettämässä vapaa-aikaa

Työskentely Espanjassa

Asiakaspalvelun tiimimme on tiivis ja oman tiimin jäsenten lisäksi olemme päivittäin tekemisissä myös muiden maiden työntekijöiden kanssa. Asiakaspalvelukeskuksessamme työskentelee ihmisiä monista eri maista, yhteensä yli 220 henkilöä. 

 

Suhtaudumme työhömme vakavuudella ja rento ympäristö kansainvälisten työkavereiden kanssa lisää työn mielekkyyttä.

Millainen rekrytointiprosessimme on?

Hakeminen

Rekrytointiprosessimme alkaa hakemuksen jättämisellä rekrytointijärjestelmän kautta. Emme ota vastaan sähköpostitse tulevia hakemuksia. Käymme läpi jokaisen hakemuksen ja olemme yhteydessä jokaiseen hakijaan jatkon suhteen. 

Puhelinhaastattelu

Hakemusten perusteella valitsemme puhelinhaastatteluun sopivat kandidaatit. Käymme läpi lyhyesti työhistoriaasi, ominaisuuksiasi ja tavoitteitasi. Pääset kertomaan itsestäsi vapaamuotoisesti rekrytoijallemme. 

Haastattelu

Tapaamme sopivan määrän hakijoita joko henkilökohtaisesti Espanjan toimistollamme tai videopuhelun välityksellä. Pääset tapaamaan tulevan esimiehesi. Haastatteluun on hyvä varata aikaa 1-1,5 tuntia. 

Soveltuvuustesti

Saat sähköpostissa linkin, jonka kautta pääset tekemään soveltuvuustestin. Lisäksi saat hakemaasi työpaikkaan liittyvän tehtävän, jonka tekemiseen saat aikaa. Sopivien testien ja tehtävien avulla selvitämme soveltuvuutesi hakemaasi työhön. 

Valintapäätös

Soitamme henkilökohtaisesti jokaiselle haastattelemallemme työnhakijalle ja kerromme päätöksestämme. 

Tervetuloa perehdytykseen!

Pääset neljän viikon englanninkieliseen perehdytysjaksoon yhdessä kansainvälisten kollegoidesi kanssa. Saat nähdä läpileikkauksen Sector Alarmista sekä tietenkin tutustua omaan tiimiisi ja tehtävääsi. 

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Haluatko tulla tekemään työtä turvallisempien kotien puolesta?

Jos kiinnostuit kanssamme työskentelystä ja tällä hetkellä ei ole avoinna sinulle sopivaa tehtävää, jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella. Saat ensimmäisten joukossa kuulla, kun kiinnostuksen kohteitasi vastaavia tehtäviä avataan. 

Tutustu eri osastoihimme