Asiakaspalvelua kotien turvaamiseksi
Tarjoamme:
20 minuutin kävelymatka rannalle
yli 300 aurinkoista päivää
Moderni ja dynaaminen ympäristö
Kulttuurimme on:
Asiakaslähtöinen
Tavoitteellinen
Kehittymishaluinen
Luotettava
Hae ja liity tiimiimme!
Ensiluokkaisen asiakaskokemuksen taustalla on aina hyvinvoiva ja tyytyväinen henkilöstö ja siksi meille on erityisen tärkeää pitää hyvää huolta työntekijöistämme.
Jokainen päivä on erilainen, me:
- Vastaamme asiakaspuheluihin, sähköposteihin ja saapuviin yhteydenottoihin
- Toimimme yhteisesti rakennettujen toimintatapojen mukaan, jotta voimme säilyttää korkean asiakastyytyväisyyden
- Asetamme tavoitteita ja työskentelemme yhdessä saavuttaaksemme ne
Avoin, rohkaiseva ja positiivinen työympäristömme on täynnä mahdollisuuksia menestyä!

Hakeminen
Rekrytointiprosessimme alkaa hakemuksen jättämisellä rekrytointijärjestelmän kautta. Emme ota vastaan sähköpostitse tulevia hakemuksia. Käymme läpi jokaisen hakemuksen ja olemme yhteydessä jokaiseen hakijaan jatkon suhteen.
Puhelinhaastattelu
Hakemusten perusteella valitsemme puhelinhaastatteluun sopivat kandidaatit. Käymme läpi lyhyesti työhistoriaasi, ominaisuuksiasi ja tavoitteitasi. Pääset kertomaan itsestäsi vapaamuotoisesti rekrytoijallemme.
Haastattelu
Tapaamme sopivan määrän hakijoita joko henkilökohtaisesti Espanjan toimistollamme tai videopuhelun välityksellä. Pääset tapaamaan tulevan esimiehesi. Haastatteluun on hyvä varata aikaa 1-1,5 tuntia.
Soveltuvuustesti
Saat sähköpostissa linkin, jonka kautta pääset tekemään soveltuvuustestin. Lisäksi saat hakemaasi työpaikkaan liittyvän tehtävän, jonka tekemiseen saat aikaa. Sopivien testien ja tehtävien avulla selvitämme soveltuvuutesi hakemaasi työhön.
Valintapäätös
Soitamme henkilökohtaisesti jokaiselle haastattelemallemme työnhakijalle ja kerromme päätöksestämme.
Tervetuloa perehdytykseen!
Pääset neljän viikon englanninkieliseen perehdytysjaksoon yhdessä kansainvälisten kollegoidesi kanssa. Saat nähdä läpileikkauksen Sector Alarmista sekä tietenkin tutustua omaan tiimiisi ja tehtävääsi.
Pidätämme oikeuden muutoksiin.

"Kärsivällisyys, kyky reagoida ja mukautua nopeasti muuttuvissa tilanteissa ovat edellytyksenä asiakaspalvelussa työskentelylle. Arvostan työntekijöissämme hyvää asennetta ja tiimityöskentelytaitoja. Jokaisen asiakaskohtaamisemme aikana lunastamme lupauksen laadukkaasta palvelustamme ja se vaatii hyviä vuorovaikutustaitoja!"
Jetta Joensuu, asiakaspalvelun tiimiesimies
"Positiivista on ollut huomata, miten tärkeää hyvä asiakaspalvelu on Sector Alarmille."
Robert Kattan, osastopäällikkö Frontline

Seuraa meitä Instagramissa @sectoralarmcs