Sector Alarm Domonial - Järjestelmän vianmääritys

Palaako hälytysjärjestelmäsi käyttönäppäimistössä valo, tai oletko saanut meiltä puhelun tai tekstiviestin, jossa kerrotaan, että jokin laite tarvitsee huoltoa? Kuten kaikki tekniset laitteet, joskus laitteemme tarvitsevat yksinkertaisen vianmäärityksen ja uudelleenkäynnistyksen. Selvittääksesi minkälaista tukea tarvitset, pyydämme sinua ensin tekemään yksinkertaisen vianmäärityksen itse.

Näin teet vianmäärityksen helposti itse:

Irrota vianmääritystä vaativa laite seinästä.

Irrota vianmääritystä vaativa laite seinästä.

Poista laitteesta paristot, ja pyyhi sekä paristot että paristotila

Poista laitteesta paristot, ja pyyhi sekä paristot että paristotila. Odota 30 sekuntia. Ohjeet paristotilan avaamiseen löydät täältä.

Aseta paristot takaisin ja sulje kansi huolellisesti

Aseta paristot takaisin ja sulje kansi huolellisesti. Sen jälkeen asenna laite takaisin paikoilleen.

Mene käyttönäppäimistölle ja syötä laitteelle käyttäjäkoodisi tai näytä hälytysjärjestelmään ohjelmoitua avaimenperätunnistinta näppäimistön alaosan lukijalle kolme kertaa

Mene käyttönäppäimistölle ja syötä laitteelle käyttäjäkoodisi tai näytä hälytysjärjestelmään ohjelmoitua avaimenperätunnistinta näppäimistön alaosan lukijalle kolme kertaa. Älä paina muita painikkeita.

Jos käyttönäppäimistössä ei enää pala valo, ongelma on ratkaistu, eikä muita toimenpiteitä tarvita

Jos käyttönäppäimistössä ei enää pala valo, ongelma on ratkaistu, eikä muita toimenpiteitä tarvita.

Mikäli valo palaa edelleen, tai saat tekstiviestin, jossa kerrotaan saman laitteen tarvitsevan huoltoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta

Mikäli valo palaa edelleen, tai saat tekstiviestin, jossa kerrotaan saman laitteen tarvitsevan huoltoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta.

Jos haluat lisää tietoa, suosittelemme, että chattaat kanssamme.