Palaako hälytysjärjestelmäsi käyttönäppäimistössä valo, tai oletko saanut meiltä puhelun tai tekstiviestin, jossa kerrotaan, että jokin laite tarvitsee huoltoa? Kuten kaikki tekniset laitteet, joskus laitteemme tarvitsevat yksinkertaisen vianmäärityksen ja uudelleenkäynnistyksen. Selvittääksesi minkälaista tukea tarvitset, pyydämme sinua ensin tekemään yksinkertaisen vianmäärityksen itse.
Näin teet vianmäärityksen helposti itse:
Mene käyttönäppäimistölle ja syötä laitteelle käyttäjäkoodisi tai näytä hälytysjärjestelmään ohjelmoitua avaimenperätunnistinta näppäimistön alaosan lukijalle kolme kertaa. Älä paina muita painikkeita.
Jos käyttönäppäimistössä ei enää pala valo, ongelma on ratkaistu, eikä muita toimenpiteitä tarvita.
Mikäli valo palaa edelleen, tai saat tekstiviestin, jossa kerrotaan saman laitteen tarvitsevan huoltoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta.
Jos haluat lisää tietoa, suosittelemme, että chattaat kanssamme.