
Sector Alarmilla on erittäin tyytyväisiä asiakkaita – lue mitä asiakkaamme kertovat hälytysjärjestelmästä
Kun puhutaan kodin ja perheen turvallisuudesta, mikään ei ole tärkeämpää kuin luotettavuus. Moni meistä haluaa varmistaa, että koti on turvassa, oli kyse sitten murroista, tulipaloista tai vesivahingoista. Sector Alarmilla on tutkitusti erittäin tyytyväiset asiakkaat, mutta mikä tekee meistä niin erityisen asiakkaidemme silmissä? Ja mikä erottaa hyvän turvallisuuspalvelun erinomaisesta?
Vastaus löytyy jokapäiväisistä asiakaskokemuksista. Kun kysyimme tänä vuonna asiakkailtamme kokemuksia Sector Alarmin kodin hälytysjärjestelmästä, tarinoissa toistui yhä uudelleen ja uudelleen samat teemat: mielenrauha, turvallisuuden tunne, luotettavuus, ystävällisyys ja Sector Alarmin hälytyskeskuksen uskomattoman nopea reagointi hälytystilanteissa. Asiakkaamme tietävät voivansa luottaa meihin kotinsa ja läheistensä turvallisuuden varmistamisessa.
Asiakastyytyväisyys ei ole meille vain hieno sana – se on luku, jota seuraamme hyvin tarkasti. Sector Alarmilla asiakastyytyväisyys on jatkuvasti yli 95 prosenttia, ja Trustpilotissa asiakkaamme ovat antaneet meille täydet 5/5 tähteä yli 6000 arvostelun perusteella. Voimme ylpeästi todeta, että olemme Trustpilotissa Suomen parhaimmat arvostelut saanut hälytysjärjestelmien toimittaja.
Mielenrauhaa jokaiseen elämäntilanteeseen
Hälytysjärjestelmä ei ole pelkkä tekninen ratkaisu – monille asiakkaillemme se on harkittu sijoitus mielenrauhaan ja turvalliseen arkeen.
Erityisen paljon asiakkaamme arvostavat sitä, kuinka vaivattomaksi olemme tehneet turvallisuudesta huolehtimisen. Sinun ei tarvitse olla tekninen asiantuntija tai perehtyä monimutkaisiin ohjeisiin – me hoidamme kaiken puolestasi. Asentajamme varmistavat, että järjestelmä on tarpeidesi mukainen ja osaat käyttää sitä. Ja jos jokin mietityttää, ystävällinen asiakaspalvelumme on aina valmiina auttamaan.
Uusi asiakkaamme kertoo näin: "Olen toki vasta uusi asiakas, mutta yhteydenpito, myynti, asennus kaikki huomattavan hyvää asiakaspalvelua. Oikeasti on tunne turvallisuudesta."
"Hälytysjärjestelmä on antanut levon ja mielenrauhan kun välillä saattaa olla pitkiäkin työpäiviä tai poissaoloja kotoa", kertoo eräs asiakkaamme. Toinen taas kuvaa: "Yöunet rauhoittaa tieto, että joku valvoo puolestasi."
Erityisesti yksin asuvat asiakkaat kertovat, kuinka hälytysjärjestelmä on muuttanut heidän arkeaan. "Asun yksin omakotitalossa ja Sector Alarm on tuonut mielenrauhaa erityisesti siksi, kun tiedän ettei kukaan kutsumaton pääse sisään tietämättäni", kertoo eräs asiakkaamme.
Kun hälytysjärjestelmä pelastaa kodin tulipalolta
Asiakkaidemme kertomusten joukossa oli useita tarinoita siitä, miten hälytysjärjestelmän varhainen reagointi on estänyt suuremmat vahingot, tai jopa pelastanut ihmisten tai lemmikkien henkiä. Asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöitäva älykäs hälytysjärjestelmä onkin samalla muun muassa tehokas palovaroitinjärjestelmä. Aloituspakettiimme kuuluu aina erittäin herkkä optinen palovaroitin.
Eräs asiakas kertoo: "2 viikkoa järjestelmä, pelasti tulipalon satuessa 2 koiraa ja kissan. Vaikka tuli iso remontti, niin ilman järjestelmää olisi talo palanut kivijalkaan."
Hälytysjärjestelmään liitetyt vesivuotoilmaisimet ovat osoittautuneet erittäin tehokkaiksi vesivahinkojen ehkäisyssä. "Erittäin tyytyväinen olen ollut uusiin kosteushälyttimiin jotka ovat kahteen otteeseen estäneet suurempien vaurioiden syntymisen", kertoo eräs asiakkaamme.
Toinen asiakas kuvailee: "Meillä kävi todella hyvä tuuri. Torstaina asennettiin Sector Alarmin järjestelmät ja heti seuraavana sunnuntaina tuli soitto, että meillä on vesivuoto. Vuoto oli tihku tiskiallaskaapissa suoraan betonille niin mitätön, emmekä olisi moista huomanneet ilman hälytystä ennenkuin monen kuukauden päästä."
Murtosuojaus toimii – myös ennaltaehkäisevästi
Hälytysjärjestelmän murtosuojaus tuo turvallisuutta monella tasolla – jo pelkkä tieto sen olemassaolosta toimii tehokkaana pelotteena. Näkyvät tarrat ja kyltit, jotka kertovat 24/7 valvotusta hälytysjärjestelmästä, saavat mahdollisen tunkeutujan usein perääntymään jo ennen kuin hän ehtii edes yrittää murtautumista.
"Hälytysjärjestelmän suurin etu mielestäni ennaltaehkäisevä vaikutus, pitää olla todella tyhmä murtautuakseen nimenomaisesti hälytysjärjestelmällä suojattuun taloon", toteaa eräs asiakkaamme.
Kun murto kuitenkin tapahtuu, järjestelmä toimii. "En ollut kotona kun kotiini tapahtui murto ja Sector Alarm soitti. Kerroin että en ole kotona ja Sector Alarmin nopen toiminnan ansiosta rosvot jäivät kiinni heti ja omaisuuteni pelastui", kertoo asiakkaamme.
Hälytysjärjestelmä tuo turvaa kaikenikäisille
Hälytysjärjestelmämme tuo turvaa kaikissa elämänvaiheissa. Monille perheille se tarjoaa mielenrauhaa erityisesti silloin, kun lapset ovat yksin kotona. Lisäturva on arvokas myös ikääntyneille ja yksin asuville – ja samalla heidän läheisensä voivat huokaista helpotuksesta tietäen, että hälytyskeskus valvoo 24/7 tulipaloja, murtoja, vesivahinkoja ja hätähälytyksiä.
"Hälytysjärjestelmä antaa mielenrauhaa siihen, kun vanhemmat lähtevät aikaisin aamulla töihin ja lapsi jää vielä nukkumaan kotiin hälytysjärjestelmä päällä", kuvailee eräs asiakas.
Hälytysjärjestelmä voi myös pelastaa hengen yllättävässä tilanteessa. Eräs asiakas kertoo: "Hälytysjärjestelmä on mahdollisesti kerran pelastanut nyt jo melkein aikuisen poikani hengen kun hän pikkuisena käveli unissaan ja ilman hälytyksiä emme olisi heränneet siihen että lapsi lähti unissaan pakkasella yöllä pelkissä boxereissa ulos."
Vanhuksen omainen on tyytyväinen hälytysjärjestelmän ja siihen kuuluvan kaukosäätimen tuomaan lisäturvaan: "Hälytysjärjestelmä tuo turvaa iäkkäälle äidilleni omakotitalossa asuessaan. Hän nukkuu turvallisin mielin kun kuorisuoja on päällä. Hän kuljettaa pientä hälyytyspainiketta sisällä ja pihalla mukanaan, jos sattuisi että kaatuisi ja tarvitsisi apua hälyttää."
Yksinasuva asiakkaamme kertoo: "Asun yksin, mutta tiedän, että olen todellakin turvassa. Järjestelmä on minun turvaverkkoni."
Hälytyskeskuksen nopea reagointi takaa turvallisuuden
Hälytysjärjestelmä ei koskaan nuku. Se valvoo kotiasi ympäri vuorokauden, olipa kyse sitten tulipalosta, vesivuodosta, murrosta tai hätähälytyksestä. Ja mikä tärkeintä – sen takana on aina ihminen, joka on valmis auttamaan. Asiakkaamme arvostavat suuresti hälytyskeskuksemme nopeaa ja ystävällistä reagointia. Keskimäärin alle 10 sekunnin vasteaika tarkoittaa, että apua on aina nopeasti saatavilla.
"Takasta pääsi tupsahtamaan hieman savua asuntoon. Niin heti alkoivat Sectorin palovaroittimet huutamaan, ja viidentoista sekunnin päästä soitettiin Sectorilta onko kaikki ok vai tarviitteko apua", kertoo eräs asiakkaamme.
Toinen asiakas kuvailee: "Hälytin pärähti välittömästi ja heti perään soitto Sector Alarmilta. Kerroin tilanteen ja yksissä tuumin totesimme, ettei vaaraa ole ja että järjestelmä toimii hienosti."
"Kokonaisvaltainen turva joka antaa rauhan elää ilman ulkopuolista häirintää", summaa eräs asiakkaamme.
Hälytysjärjestelmä ei ole pelkästään kasa teknisiä laitteita, vaan se on kumppani, joka huolehtii sinusta ja perheestäsi. Se antaa vapauden elää täysipainoisesti tietäen, että koti ja siellä oleva perhe on turvassa.
Helppokäyttöisyys arjessa
Sector Alarmin hälytysjärjestelmä on suunniteltu niin selkeäksi ja helppokäyttöiseksi, että sen päivittäinen käyttäminen sujuu vaivattomasti kaiken ikäisiltä.
"Helppokäyttöinen järjestelmä auttaa käyttämään sitä joka tilanteessa kotoa poistuessa ja palatessa", kertoo eräs asiakas.
Palkittu helppokäyttöinen mobiilisovelluksemme on osoittautunut todella pidetyksi, ja sovelluksen uudet automaatio- ja ajastustoiminnot tekevät hälytysjärjestelmän käyttämisestä entistäkin vaivattomampaa.
"Hälytysjärjestelmä on ollut vuoden päivittäisessä käytössä. Se on tuonut rauhaa ja turvallisuuden tunnetta kotiin, en halua vaihtaa pois. Mobiilisovelluksen kanssa on vielä super helppokäyttöinen!"
Palvelun laatu ratkaisee
Asiakkaamme korostivat meille lähetetyissä kertomuksissaan kerta toisensa jälkeen, kuinka tärkeää heille on saada ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Meille ei aina välttämättä soiteta siksi, että jokin olisi vialla, vaan koska asiakas haluaa vain varmistaa, että kaikki toimii niin kuin pitää. Tämä kertoo, että palvelumme koetaan helposti lähestyttäväksi ja aidosti asiakaslähtöiseksi
"Jos joka paikasta saisi näin hyvää ja ystävällistä asiakaspalvelua niin ei tarttis mitään reklamaatioita tehdä mihinkään", toteaa eräs asiakkaamme.
Myös myyntiprosessi on suunniteltu asiakaslähtöisesti. "Puhelinmyyjä oli erittäin asiallinen eikä mikään väkipakolla tyrkyttävä myyjä. Ymmärsi hyvin että asiaa piti miettiä ennen päätöksen tekoa", kertoo asiakkaamme.
Asiakkaiden luottamus ansaitaan uudestaan joka päivä
Sector Alarmin erinomainen asiakastyytyväisyys ei ole sattumaa – se on tulosta siitä, että kuuntelemme asiakkaitamme ja kehitämme jatkuvasti sekä palveluamme että laitteistoamme. Loistava asiakaskokemus syntyy monen tekijän yhteispelistä: rehellisestä myyntityöstä, ammattitaitoisista ja aidosti mukavista asentajista, nopeasta ja ystävällisestä asiakaspalvelusta ja luotettavista laitteista ja hälytyspalvelusta. Kaiken ytimessä on kuitenkin tunne siitä, että me todella välitämme asiakkaidemme turvallisuudesta.
"Hälytysjärjestelmä toimii loistavasti ja on todella loistava hankinta ehkä parhaita mitä olen eläessäni tehnyt", kuvailee eräs asiakkaamme.
"Sector Alarmin hälytysjärjestelmä on ollut käytössäni yli 20 vuotta ja olen siihen ollut erittäin tyytyväinen, koska hälytysjärjestelmä tuo minulle mielenrauhaa", kertoo pitkäaikainen asiakkaamme.
Tämä on se, minkä vuoksi teemme työtämme joka päivä – tuodaksemme asiakkaidemme arkeen mielenrauhaa ja turvallisuutta, jota he ansaitsevat.
Haluatko tietää lisää kodin hälytysjärjestelmästä? Vastaa muutamaan kysymykseen ja saat hinta-arvion kotiisi sopivasta hälytysjärjestelmästä ilman sitoumuksia!
Lue myös: Tutustu Sector Alarmin sovelluksen arkea helpottaviin ominaisuuksiin